förlovad! nsk. bästa dagen evah:)

Hejsan lovers and haters! Jag kom precis hem. Snackade i tel med Diman ( ÄLSKAR DIG! ) om än massa som hänt.. Fuck.. hon skulle komma till uppsala egentligen. Överasska mig så där på min fiiiestah! Åh längtar till festen! Men fan att Sadaf och Diman kan komma :(! Men aja livet e orättvist. Hur som helst var jag med min prins på stan, vi käkade på en jätte fin resturang minns fan inte vad den hette. Den hette typ.... romano eller något. Aja skit trevliga var de iaf! Det var en jätte söt snäll tjej, det var hennes första dag och hon var jätte nervös hon skrev fel och gjorde fel venne vaaad! Men skiiiiiiiit snäll verkligen trevligt att få träffa en sådan person:)! Men efter vi käkade klart gick vi runt i stan sedan gick vi till MAX och jag köpte mig en lyxshake♥ Sjukt gott min favvviiiisss! MUMSILIBABAAAAH! Jag laddar upp än massa bilder just nu som ja tagit de här senaste dagarna. OCH självklart idag oxå. Robin blev jätte nöjd med sin present och så. Men innan baby o ja kom o möt upp mig träffade jag Antonia och Bea på bussen så vi snackade o så. De väntade med mig vid åhlens de ville se min kille hahaha. Men baby kom sent så det fick bli en annan gg. De ska komma till mig runt 21.00 De ska sova hos mig iih kmr bli skit kul:D! L Ä N G T A R ! vi ska kolla på några läskiga filmer. Tihi gött! Men nuu ska jag fan sova en stund så jag får energiiii sen till att vara vaken. Kyssar o Kramar♥
ps: lägger upp alla bilderna sen. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0