sho

Hej alla söta, har inte haft tid att uppdatera så mycket, har haft mycket för mig. Jag ska berätta lite om min dag igår. vid 3 tiden gick jag te stan, till centralen för o åka te stockholm med lydia, julia, donia, asal, gasbin, lana och en annan lana hahah. Vi gick te twilight fan event, asååååå ja doog han va så fin, men ja kunde inte ta bort för mitt batteri dog och vi satt på sidan så va hade typ sidan emot oss men när han vände sig försökte vi ta kort. sen efter då de va slut ville vi se när han gick ut me bilen men vi han inte typ ba några minuter innan hade han åkt, en berätta de, hon hade vinkat till han o han log o vinkade tillbaks, assååå ååh kan inte fatta att ja missa de. men aja vi gick hem sen, vi kom hem typ runt 12 tiden. asså hatar v.i.p dom fick fan ta kort me han o få autograf, han tog kortet åt dem med deras kamera!! ååååh, men asal tog många tror ja, jag laddar upp så fort ja får dem :)
asså är så käääääär i han, hane som på filmen, hane skit snäll.
ÅÅH BABY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0