Skit lite frågor på frågestunden men..

emma om Frågestund:
vart kmr du ifråån? :)
hur får du ditt hår o bli så långt o fint?
vrf så fin?
hur många kilar hhar du haft?
hur långt får du gå me en kille o hur långt har du gått?
vilket gymnasie tänker du gå till o vilken linje :)

puuss1

Svar: Jag e assyr från irak.
Jag gör inget speciellt me de, utan bara undviker plattong o sånt och kör på inpackning ibland :)
Tack söt du är nog lika fin.
Jag har haft en.
Jag går inte längre än strul.
Jag tänkte gå på Rosendal eller Katte, jag ska välja natur.
Puss!
Jessica om Frågestund:
Gillar du någon?
Hur många gånger har du varit kär?
Vem vet mest om dig?
Vilka bloggar läser du?
<3

Svar: Inte just nu.
Jga har varit kär 2 gånger tror ja.
Mina närmaste vänner.
Jag läser paow, kisse o de, sen läser ja också mina vänners.
Puss <3
Mina om Frågestund:
Beskriv din drömkilles personlighet & utsida
Vilka bloggar läser du?
Det pinsammaste du har gjort?
Hur får du dina naglar att vara så långa och inte gå sönder? :o
Vem ser du upp till, vem är din förebild?

Varför är du så vaaacker? <3

Svar: Min drömkille ska va snäll och kärleksfull, han ska skydda mig o så, utsidan spelar inte så stor roll bara han inte e skit ful haha! Men helst svart/brunt hår, fina ögon, han ska va stor i kroppen, lång, och ha stubb!
Jag läser kissie, paow o de o mina vänners.
Haha oj har gjort mycke, men en av de e när ja ramla i vatten på ett bröllop.
Jag gör inget speciellt de e bara så :)
Jag ser upp till mina föräldrar och min faster! min förebild vet jag inte.
Tack, du är också vacker! <3
Puss









Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHH den va dunder!

2011-11-12 @ 15:33:11
URL: http://minahersan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0