Hejsan!

Hejsan älsklingar! Det är jag Chiman. Saknat mig? jag har saknat att blogga fan. Det var ett tag sedan också. Jag hade ju tagit paus både här och på min blogg chimanmosas.blogg.se. Hoppas ni inte är sura menmen Merna suger ju också på att blogga nu för tiden.. hömhömhöm! Jag ska till stan snart med Julia sedan klockan fem något ska jag träffa världens bästa kontaktperson Ulviye♥♥ vi ska ta en liten fika och prata om små grejjser. Senare ska jag ta bussen till Ludd där Merna är också. Får se vad vi hittar på, har låtit mina ögonbryn växa ut skiiit mycket verkligen SKIT mycket. Merna ska noppa så fort ja e där. Julia och jag ska köpa present till Duygu för hon har FIIIESTAAAH på fredag... Har på mig latch kläder idag för orkar inte give a fuck. Har mjukis kläder på mig med ett par mörkblåa converse. Men nu ska jag laga lite mat åt mig och syrran. Hörs pussar♥jag o lillebror för ett tag sedan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0